HEJ HEJ


Alltså varenda jävla gång jag skriver att jag ska hålla den här bloggen uppdaterad så går det åt helvete. Måste nog sluta tänka så, att jag MÅSTE uppdatera, och istället bara skriva när det faller mig in. Som nu! Har gjort en massa kul saker sen valborg, det var ju ett tag sen liksom. 

Hängt med min bästis på min balle! Så jäkla mysigt var det. Tända ljus, chirre, musik och självklart vin. Ahhhh life alltså!

Varit på kalas har jag också, närmare bestämt mormors 65-årskalas! Såhär såg jag ut då, med lockigt hår och en ny fin topp som förvisso inte syns men lovar, den e najs. 

I fredags åkte jag in till stan för jag skulle hem till Natalies nya lägenhet! Vet ni hur fiiiiiiiin den var eller? Nej, skulle fan tagit en bild så jag kunnat visa er. Hur som, det var meningen att vi skulle äta lite matis och snacka skit men vi hamnade i Bålsta på fest hemma hos bruttan på bilden. Som ni ser träffade jag även Norrland!!! Så himla kul, vi hade liksom inte setts sen i augusti... Sjukt med tanke på att vi hängde jämt förrut. 

En morgon låg jag kvar i sängen lääääänge, kollade serier och bara chillade. Det är inte ofta man gör det hörrni, sjukt najs ju. 
 
Igår var jag och Sebbe på Donken, och jag var ju bara tvungen att testa McFlurry Magnum mandel! Hör ni hur stört gott det låter eller? Mmm. Men, tyvärr var hela glassen dränkt i chokladsås så det smakade liksom bara, chokladsås... Magnum mandel är ju liksom vaniljglass, men men. 

Och idag såg jag ut såhär när jag satt på bussen påväg till jobbet! 

Kommentarer
Postat av: pussempa

<333 vill smaka glassen så myckettttt!!!!!!!

Svar: DEN VA INTE lka god som ja trodde :((((

2013-05-14 @ 01:15:43
Postat av: pussempa<3

<333tackkkkk<33

2013-05-16 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0