Du är född i döda vinkeln


Tjatja bloggen, long time no see! Var på Ikea idag och köpte en hel massa saker till min lilla etta jag snart ska flytta in i. Påslakan, kökssaker, lampor, blommor, tvättkorg, gardiner och ja. Allt man typ får plats med i en sån liten lägenhet haha. Morfar har målat vitt och fräscht så snart så! Var även förbi Rusta och brände typ 500 spänn på schampo och annat såsom tvättmedel och sköljmedel. Låter så otroligt mycket med 500 men det var ju storförpackningar så.

Mitt sommarschema på Lindex har också rullat igång, och imorgon ska jag jobba 10-17 så nu ska jag faktiskt sova lite. Men innan jag sluter mina blå ska ni få två låttips:

Niello - Legenden och One Republic - Counting Stars. Lätt mina fabbisar nu!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Bor du själv nu??

2013-07-05 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0