OH HAPPY DAY

HEJ! Igår åkte jag, Emelie och Nattis till Arlanda för att... *trumvirvel*... MÖTA LOLLO SOM ÄNTLIGEN KOMMIT HEM! Det hela blev så lyckat, hon visste absolut ingenting och vi stod där och viftade med våra "välkommen hem lollo"-lappar och blommor! På vägen hem käkade vi på Max. Så dödligt gott! Bestämde mig dock för att det fick va sista gången på ett tag som jag äter snabbmat. Så dyrt:( min plånka gillar inte! Har typ blivit stammis på bpk......

Idag har jag hängt med Louise såklart och massa andra tjejer. Vi fikade hos Lollo och catchade up. Var ju seriöst typ ett år sen vi sågs...

Nu ligger jag och Lolls i min säng och skickar snapchats till folk och spelar wordfeud. Vi ska ha slumberparty hihi. Godnatt alla coola!

PS! Detta är skrivet igår, men som ni alla vet så är bloggappen SÄMST så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0