sommar och sol och sims



Alltså, när jag ser den här bilden så längtar jag så otroligt mycket till sommaren. Jag menar, shorts, linne, solblekt hår och brun hy? Ja tack! Hur som helst så älskade jag mitt hår här, så himla fint. Har funderat på om jag ska kapa det sådär igen men tror faktiskt inte det kommer vara lika fint nu när jag är mörkhårig. Måste dock göra nåt med barret, för det är i en såndär jobbig längd. För långt för att "styla" och för kort för att locka, fläta, sätta upp osvosv. Så det hänger bara där, typ. Jobbigt läge. 

Annars idag så har jag befunnit mig hos min kära mormor och hjälpt henne med lite grejer på datorn. Ni vet, dom har inte så stor koll på sånt där, haha. Sen så beställde jag även min födelsedagspresent som kommer att vara från mormor och morfar, men vad det är får ni se om 10 dagar när jag får paketet från dom. Spännande vaaaa? Aja, nu ska jag återgå till min Simsfamilj (haha<3) och sen ska jag hoppa i säng. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0