new years eve

 
Hej vänner. Igår var det ju som ni alla vet nyårsafton. Hade absolut inga planer överhuvudtaget, och jag fattar inte att det är samma visa varenda år. Så tröttsamt, ska fan börja planera nyår imorgon... Hur som helst, kvällen slutade med att jag och Sebbe åt en mysig middag tillsammans innan vi tog bilen in till Mathilda i stan. Hos Mathilda var det massa folk, goda snittar, chips&dipp, cider, musik och självklart raketer och skumpa. Allt jag saknade var världens bästa Pussempa. Men, efter en mycket trevlig kväll och natt tog jag och Sebbe bilen hem vid 2-tiden. Somnade så fort jag la huvudet på kudden. Och som ni ser på bilderna bar jag en glittrig klänning med öppen rygg från Gina. Fint som snus, gott nytt år på er läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0