#jaghartypingetliv



Hej på er fina. Har inte jobbat på ett par dagar nu vilket gör mig extremt rastlös. Jobbade i princip varje dag i december och så är det såhär dött nu. Får lite smått panik. Så, vad har jag då sysselsatt mig med dessa lediga dagar? Jag har för det mesta spelat Sims (haha nörd), men också fikat en hel del. Blir så när man har en syrra som jobbar på café. Igår barnvaktade jag dock världens sötaste småsyrror. Vi spelade Wii och tittade på Barnkanalen mest hela tiden. Älskar dom så himla himla mycket.

Just det! På fredag ska jag på begravning för min morfars mamma, och vad har man egentligen på sig? Svart har jag fattat, men sen då? Har ju ioförsig varit på två begravningar innan, men det var ett par år sedan... Får nog ta och slå en pling till mamma och se vad hon säger. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Hur sökte du till ditt jobb? :)
Mvh Anna

Svar: Hade praktik där under gymnasiet och fick jobbet genom det helt enkelt!

2013-02-18 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0