Den obligatoriska nyårslistan

Bästa bilden från min 20-årsdag. Rockar loss på MP, haha!
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fyllde 20, var i London, flyttade hemifrån, blev nekad inträde på krogen pga för mycket vin (haha), solade solarium osvosvosv.

Höll du några av dina nyårslöften?
Emelie och jag lovade varann dyrt och heligt att vi absolut inte skulle fira nästa nyår i Sverige, men det gick ju som det gick och i Sverige var vi, tyvärr..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Tycker hela Facebook svämmar över av bebisbilder, och en gammal klasskompis fick faktiskt en dotter. Men nej, ingen av mina nära vänner blev föräldrar.

Dog någon som stod dig nära? 
Nej. 

Vilka länder besökte du? 
London. Sjukt rolig resa.

Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
Liiiite fler lediga helger, haha.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
27e januari för att det var min 20-årsdag och 5e juli för det var dagen då jag och Sebbe flyttade hemifrån.

Vad var din största framgång 2012?
Att jag flyttade hemifrån och faktiskt klarat av att betala hyran varje månad.

Största misstaget? 
Säg det, säg det.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade bihåleinflammation i typ två veckor, men det är typ det.

Bästa köpet?
Dr Denimjeans och skinnjacka från Zara som ni ännu inte sett. 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Garanterat Londonshoppingen, men har ju även pungat ut en hel del tusenlappar för hyra och mat, så något av det.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att vi fick reda på att Sebbe fått lägenheten och att jag fått jobba så mycket att jag kunnat leva varje månad.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? 
Gotye - Somebody that I used to know, Alina Devecerski - Flytta på dig, Maskinen - Liv och död, Loreen - Euphoria, Icona Pop - I love it, Labyrint - Ortens favoriter (remix), Vinsten - Luckiest girl

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Ledsnare

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit lite mer spontan.

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Slösat pengar på onödiga saker. Kunde varit i London vi det här laget om jag sparat alla pengar jag köpt skitsaker (som då kändes livsnödvändiga) för. 

Hur tillbringade du julen?
Först hos pappa med farmor och farfar och sen hos morbror med mammas sida av släkten.

Blev du kär i år? 
Inte på nytt. 

Favoritprogram på TV?
Var ju helt insnöad på Big Brother, så det eller Grey's Anatomy. 

Bästa boken du läste i år? 
Säkert någon alldeles för hemsk som jag lånat av mormor, haha. 

Största musikaliska upptäckten? 
Svensk musik. Finns ju så sjukt mycket bra!

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
En laptop och pengar till London. 

Något du önskade dig men inte fick? 
Deeet tror jag inte. Har slutat önska mig mycket. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Åt fruktsallad till frulle, klippte mig hos Emelie, drog första rundan på Systemet, bjöd hem en massa fina vänner på tacos och dansade hela natten på MP. Haha, sjukt bra dag. 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Ja, men det är ingenting jag delar med mig av här. 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Jeans, stickade tröjor och Converse. "Woho"

Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj och Sebbe 

Vilken kändis var du mest sugen på? 
Ryan Gosling, mhmmm

Vem saknade du?
 
En gammal vän. 

Den bästa nya människan du träffade?
 
Oj, sjukt bra fråga... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0