en helg som gick alldeles för fort


I lördags jobbade jag ett par timmar i min nya blus. Det var ju barnbidragshelg så det gick superfort och smidigt att jobba. Sånt är alltid skönt. 

På kvällen lagade jag och Sebbe supergod pasta carbonara. Vi drack vin, åt och kollade på Life of Pi. Och till er som tvivlat på att se den, tveka inte. Sjukt bra och fin film.

Igår var jag ledig och solen sken så jag och Sebbe gjorde oss iordning och åkte till Ica. Där plockade vi ihop varsinn sallad och så gick vi ner och satte oss på bryggan och åt. Det var dock liite för kallt ute, så efter att vi ätit åkte vi hem. 

Men vi hann inte mer än till uppfarten innan vi ringde Sebbes kompis som bor i Uppsala och frågade om han ville följa med och kolla på utemöbler. Och det ville han, så till Uppsala åkte vi. Några utemöbler blev det dock inte, men glass till mig och lite t-shirtshopping för Sebbe är ju alltid något! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0