Det tog så lång tid att bli ung



Hej vänner! Just nu ligger jag nerbäddad i min assköna säng och lyssnar igenom Håkans nya album som släpptes idag. Har bara hunnit lyssna på en låt eller två, men om jag får nån favvis lär den ju hamna här ändå haha. Har faktiskt varit ledig idag vilket varit ganska skönt. Hunnit med en himla massa saker, hängt med Sebbe, städat, målat naglarna, lockat håret osvosv. Sånt där man inte hinner när man jobbar liksom. Imorgon jobbar jag ett kortispass mellan 15-19, skönt det med! Jag slänger in ett inlägg imorrn innan ja drar till jobbet tror jag, så vi hörs då för nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lorenzo von matterhorn

Mooodiii

2013-04-19 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0