Välkommen hem


Häromdagen fotade jag ett par bilder på hur jag och Sebbe har det här i lägenheten. Vi hade precis städat och jag kände mig bara så himla hemma så jag var tvungen. Först ser ni vardagsrummet, och ja, det saknas fortfarande gardiner där haha. Sen så kommer köket som vi bara använder till att laga mat i, köksbord, vad är det liksom? Haha. Vi försöker att undvika att äta i vardagsrummet men ja, det går ju som det går. Och sen så har vi sovrummet då. Världens skönaste säng och ett stort fönster, garderober som inte syns och en tv. Behövs inte mycket mer faktiskt. Snart bott här i fyra månader och ja, jag trivs!

NU ska jag diska efter middagen och sen slänga i en hårfärg i skallen innan Solsidan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0