28 oktober 2012

HEJ! Gud vad svårt att veta vad jag ska skriva när jag inte skrivit på nästan hela oktober. Mycket har hänt sedan sist, det har blivit riktig höst men även vintern har visat sig med snö och minusgrader. Lite tidigt kan jag nog tycka, men vem vet, kanske det är dags att hänga in skinnjackan i garderoben och bosätta sig i vinterjackan? Under tiden jag inte hängt här har jag även jobbat en hel del på Lindex. Älskar det stället och det känns liksom inte jobbigt att gå upp tidigt för att åka och jobba, eller att veta att man slutar sju och är hemma tjugo över åtta för att man stänger. Skönt. Hur som helst så har jag kommit på ett sätt att få in mina mobilbilder till datorn. Hade lite problem med det när jag bytte ut min Iphone till Samsung. Men nu funkar det perfekt. Men jag har även laddat systemkameran nu så imorgon ska jag nog fixa något att slänga upp här. Vet inte riktigt vad jag ska fota, men det visar sig. Nu rundar jag av här innan det blir alldeles för långt, men ett till inlägg är på G så gå ingenstans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0