PORTKOD 1321



Jag tänkte att medans jag försöker få nån ordning på den här bloggen, så kan ni spana in en hyffsat ny serie som börjat på svt play. Portkod 1321 är namnet och är något för alla er som gillar tonårsserier som är sådär sjukt förutsägbara och töntiga, men ändå så bra att man inte kan låta bli att titta.

Eftersom att varje avsnitt endast är ca 10 minuter långt så kommer man in i handlingen snabbt, och när man sett ett avsnitt så vill man se ett till. Serien hittar ni som sagt på svt play och här har ni alla avsnitt som gått hittills: 1 - Plastsystrar2 - Leftovers, 3 - A-barn vs. Adhd-barn, 4 - Shoppa loss, 5 - Ligga.

Kan ju vara bra att tillägga också att serien är i 10 delar och varje nytt avsnitt släpps på tisdagar kl 17:00. Så, ett litet tips från mig till er, bara.

Kommentarer
Postat av: cvmo.blogg.se

Åh, jag älskar töntiga ungdomsserier. Måste kika sen!

Svar: Gör det :DDD bästa!

2012-11-13 @ 17:48:48
URL: http://cvmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0