PIZ


Hej hej säger jag med världens töntigaste bild, som jag tog innan jag nästan sprang till bussen. Men det hade jag ju knappast behövt, för den var 20 minuter sen. Och det var så jäkla kallt, brrrr. Men hörde att även pendeltåg hade problem idag så det kanske är något med SL överlag. Hur som helst, till Bålsta kom jag och då fikade jag med Ida. Eller fika och fika, vi åt en asfet skagentoast med massa sallad och så en biskvi på det. Och så kommer jag hem så har Sebbe stekt pannkakor till middag... Tur i oturen. Var fortfarande mätt så åt bara två stycken. 

Ikväll ska jag försöka pilla lite med designen här på bloggen. Så om ni skulle kika in och ba wtf så vet ni vad jag håller på med... Vet inte hur jag ska göra men det visar sig väl. SÅ, först disk och sen bloggfix! Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0