45 och 46



Lite instagram från 2 veckor tillbaka kommer här:

1./ En fjantig bild från igår. Den säger inte mycket den.
2./ Lunchade med Pussempa på Café Valhall och herreJÖSSES vad gott det var! Se själva...
3./ Nybäddad säng, nyrakade ben, nyduschad, Greys Anatomy och Ben&Jerrys. Kan det bli bättre...?
4./ Taggade jobb och ny kosmetikkampanj med den här ägiga låten signerad Foster the people!
5./ Lagade pasta carbonara alldeles själv och jag svär, det var den godaste jag ätit (nästan).
6./ Skulle på fezt och var snygg. 
7./ En bild på min käre far och mig själv! La upp den på insta när det vankades fars dag!
8./ En middag jag och Sebbe slevade ihop förra veckan nån gång. 
9./ Idag jobbade jag ett mördarpass. Barnbidrag alltså...
10./ Min hyffsat nya tröja från Nelly Trend. 
11./ Åt världens godaste kebab på Infra för första gången sen jag flyttade från Bålsta. Ni kan ju gissa hur den smakade...... Om inte så säger jag er det nu: Himmelskt!
12./ Rockade loss i min tröja med nitar på. Bara sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0