4 november 2012



Här kommer veckans utdrag från min instagram!

1./ Testade Lokas nya vintersmak - Äpple/Kanel. Vet inte riktigt alltså... Smakar blaskig kanel, men den funkar. Hade hoppats på mer äppelpaj-smak men icke.
2./ Åkte till Jakan med Meg för att uträtta diverse ärenden (=glo i butiker), men alla vet ju att man inte kan shoppa på tom mage så vi drog i oss varsinn bakpotatis på favvostället Tastys. Mhmm sa magen!
3./ Dagen efter hoppade jag i min 50-kronorstopp och jobbade ett par timmar. 
4./ Igårkväll kollade jag och syrran lite på Lejonkungen, enligt mig bästa Disneyfilmen.
5./ Idag bjöd Sebbes föräldrar oss barn på lunch. Vi åt på Café Myntet här i Sigtuna. Tog en pasta pollo och den var så sjukt god.
6./ Mycket mat här nu, haha. Min och Sebbes middag idag fick bli detta - grillad kyckling med sallad. 
7./ Fina tröjan.
8./ Åker buss, jag är en looser baby för jag har inget körkort. Typ.

Och jag vet att ni som redan följer mig på Instagram kanske inte tycker att sånnahär inlägg är något att hänga i julgranen men det är så himla enkla att slänga ihop när man inte har nåt annat att publicera. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0