Fina minnen

Hej bloggen! Hängde lite på Lollos bdb idag och hittade massa roliga och fina bilder från tillfällen jag typ helt glömt bort ens existerat. Så, här kommer ett urval bilder samt en liten förklaring till varje bild. Enjoy!

Här är jag och Louise en vårdag(?) 2010. Vi var enligt texten på Lollos bdb påväg in till Jakan. Vad vi skulle göra där har jag inget minne av men vi ser ju glada och fina ut så något kul var det nog.
Den här dagen minns jag dock rätt så bra. Det var dagen Lollo kom hem från Malta och jag, Linnéa och Becky och Lollo själv då givetvis åkte in till stan. Vi fikade på Café 60 och, ja, hängde fett mycket! Här är Linnéa och jag, vi drack småddi medans Lollo och Becky drack chailatte. 

Dessa bilder har jag absolut inget minne av alls haha... Vet inte varför för det är ju ljust ute och vi ser rätt chill klädda ut så vi var säkert påväg hem från plugget eller något. Modeller lekte vi nog iallafall! 

I am a highwayman, ON THE ROAD AGAIN. Här är vi på tåget påväg in till stan för att se Hoffmaestro på Grönan. Det var fett kul, rockigt, dansigt, svettigt, regningt och så minns jag att vi gav Norrland en present för han hade fyllt år typ dagen innan eller så fyllde han år samma dag... Han fick iallafall en PEZ-gubbe och massa PEZ-godisar. Han blev supersuperglad. En bra dag.

Haha här så fyllde Cammish 19 år. Och här är jag och mina bästa rockbabes i våra snyggaste faces. Tror vi dansade och skrek rätt mycket till Hey Mickey (HEJ RAHAN) och drack en jävla massa vin... 

Hahaha, denna ROCKBILD får avsluta detta inlägg eftersom att den är tagen sist i ordningen, på nyårsafton faktiskt. Jag och Lollo rockar loss i hennes rum ba. Tur att hon kommer hem från London i sommar iallafall, saknar henne tusenmycket ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: lollsi

VAD FIIIINT!!!!!!!!!!1 jag kommer ihåg allt!! på modibilden hade vi haft en asb-picknick på fotbollsplanen vid mig du vet??? men den var mysig!! fast minns ej vad vi gjorde i jakan.... jaaag kommer i sommar ska du veta! ska bara boka flyg.. IMORN!! KJAMIS

2012-05-22 @ 00:20:43
Postat av: felicia - fotokobran

this or that? :)

http://fotokobran.se/2012/may/this-or-that.html#comment

2012-05-22 @ 21:45:37
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0