I lördags kväll

Jag och Emelie åkte hem till Jimmy(ö) och Rebecca och drack lite vin och käkade chips, sminkade oss och sånt där kul. Sen började festen för vi drog till Rilles och det var fan svinroligt. Det spelades för en gångs skull riktigt bra musik och efter att ha nästan dansat konstant i två timmar så blödde mina fötter när vi sedan skulle gå hem. Men Emelie och jag löste det på ett briljant sätt, för vi hittade en kundvagn som vi turades om att skjutsa varandra i. Så jäkla skönt, haha. På söndagen jobbade jag och det var väl inte lika pepp men ja, det gick. Söndagar är alltid skönast att jobba, så lugnt men ändå värt med tanke på OB-tillägget haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0