Next: London

Dagen med stort D är kommen. Jag och Emelie ska till London för att träffa våra två saknade rockbabes och shoppa och hänga och rocka och chilla och ja, allt möjligt. Har inte känt mig på topp idag (måndag) men vi får hoppas att jag inte är jättesjuk när jag vaknar imorgon bitti. Skulle väl mest bara säga att det blir dött här i bloggen ett par dagar, fast det borde ju ni vara vana vid, eller? Hahaha.

Kommer sakna Sebbe så mycket att jag inte kommer veta vart jag ska ta vägen, han har varit sjuk och vi har inte setts på en vecka och kommer inte göra innan jag åker heller... Och eftersom det är vår dag den 6:e så kommer det bli jobbigt att inte få kramas hejdå, men får kramas med mina rockbabes istället och krama ihjäl Sebbe när vi ses nästa gång. NU däremot, ska jag sova. Hörs på lan kompisar!

Kommentarer
Postat av: Begonia

HELLO! hoppas resan hem gick bra.... NU TILL DET VIKTIGA! UPPDATERA BLOGGISH!!!!!!!!!!!!! :D:D::D:D:D:D:D:D

2012-03-10 @ 00:06:56
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: pussempa

UPPDATERA MIN SKÖNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-11 @ 13:01:09
URL: http://emelieahlborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0