London via systemkameran

Åker lite tåg påväg till ett stort köpcentrum i Stratford. Att åka tåg i London är mycket bättre och bekvämare än att åka tunnelbana.
Eftersom att Converse är helt sjukt mycket billigare i London än i Sverige, så passade jag på att köpa två stycken nya. Här ser ni mina svarta låga!
Vi kom fram till köpcentret, och efter ett par timmars effektiv shopping, köpte vi varsin Boost Juice och satte oss ner. Jag tog en som hette Watermelon Crush och ja, den var helt sjukt god.
4Becko med sin Mango Magic. Ah, juicen hette det alltså.
Random
Topshop/Topman var helt klart min favoritbutik. Där hittade jag även jeans i min längd (vilket är typ omöjligt) så jag köpte fyra par!
Chillar ba.
Senare på kvällen åkte vi mot Hardrock för att äta, och äntligen kröna Becko som artonåring. Vi hann ju inte riktigt med det när hon väl fyllde arton (vill tillägga att hon fyller 19 om typ två veckor, haha), så det fick bli nu! Men jag menar, bättre sent än aldrig?
Vi drack världens godaste drink på Hardrock, och när vi ätit färdigt drog vi oss tillbaka till lägenheten för att byta om, dricka sprit och sjunga Singstar. Sen tog vi bussen till en cool club i Soho där vi dansade livet ur oss och drack mojitos, Club 49.
Dagen därpå åkte jag och Emelie själva in till Oxford Street för att shoppa. Becko hade åkt tillbaka till skolan och Louise och Kalle hade absolut ingen shoppinglust så. Vi började iallafall med att äta lunch på en mysig pub, och vilken lunch säger jag bara. Den här hamburgaren var så sjukt god så jag tror inte ni förstår.
Tummen upp för matis!
Efter vi ätit begav vi oss till Primark. Vi skulle ju bara ha lite smågrejer men vi lyckades bli kvar där inne i två och en halv timme pga att det var så himla mycket folk där inne. Fattar inte. Vi stod säkert en timme i kö till provrummen. När vi kommit ut därifrån mötte vi upp Lollo och fortsatte vår shoppingtur.
På kvällen åt vi middag på ett italienskt ställe som var hur mysigt som helst. Här ser ni vår förrätt. Typ tapas.
Jag och Emelie åt Canneloni till varmrätt.
Och så blev det fredag och dags att åka hem. Här sitter Emelie och jag på tåget påväg till flygplatsen. Trötta, slitna och rätt äckliga, men glada efter tre helt underbara dagar i London ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0