Hårhistoria

Mitt hår genom tiderna:

2008 - Här skulle det tuperas och sprayas rejält. Det var PROFFS Ultra Strong hårspray som gällde för att få till den där frillan vill jag lova. Det tog säkert 30-40 minuter att fixa varje morgon, från nyduschat till det där... Hur som helst, långt och brunt var det iallafall.

2009
- Vet inte vart bilderna från 2009 tog vägen, men det är inget kul ändå. Det var långt, det var platt, det var brunt och jag hade det oftast i en mittbena. 

2010 - I slutet på 2010 fick jag för mig att bli blond, och den plågsamma resan från mörkbrun till blond tog sin början. På den största bilden från året så hade jag bara någon dag tidigare varit hos Emelie och avfärgat håret. Det sved och brände, och resultatet blev som ni alla ser, lite orange sådär.

2011 - Nu hade jag nog blekt håret ett par gånger, för nu var det blont. Först i en lite halvdan längd som inte alls var speciellt kul, men efter en övertalning från Emelie, klippte jag av mig håret och blev Veronica Maggio. Efter en vecka i Turkiet hade jag ännu mer blont hår, tack vare solen. 

2012 - Och nu i början på detta år hade jag lessnat rejält på mitt halvdassiga, gula hår som inte ens silverschampo kunde rädda. Så jag åkte till Ica, köpte två bruna hårfärger och så vips, så var jag tillbaka på ruta ett igen. Dock med en mycket snyggare frilla. En kul grej att nämna här är att jag inte sa någonting till Emelie som i princip varit min personliga frisör under den här tiden, och ni skulle sett hennes reaktion när jag mötte henne i centrum med brunt hår. Men jag förstår henne, det var inte lätt att få det blont. Det var kämpigt. Men har inga som helst planer på att bli blond igen för trivs mycket bättre i brunt.

Kommentarer
Postat av: Begonia

Hej, fin blogg! Besök min med :)

2012-03-21 @ 12:33:23
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: Begonia

SER DU VAD JAG FÅR STÅ UT MED?!?!?!? ALLTSÅ, NEJ JAG VILL INTE BESÖKA DIN BLOGG, JAG HAR ETT LIIIIIIIIIV!!!!!!!!!!



anyway, FAN vad rolli du är som lägger upp alla frippor! hahaha bäst :D

2012-03-21 @ 12:34:25
URL: http://begonias.blogg.se/
Postat av: Sophia

gillde dig i blooont mest, då var du superbabe... men i den frisyren du har så är du fortfarande fin i mörkt!

2012-04-01 @ 14:29:10
URL: http://visselsnippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0