En fin dag


Imorse vaknade jag upp bredvid Sebby och till strålande sol och massa plusgrader.

Gjorde mig iordning och satte på mig mina nya, röda brallor som jag köpte i London. Sjukt snygga och sjukt sköna.

Mötte upp Empa_bubblan och Becko i centa, vi lunchade på Valhall och sen...

Satte vi oss ute i solen och snackade skit, mös och skrattade ihjäl oss. Simple Plan, någon?!

Åt glass gjorde vi också. Och det var ju ingen tvekan om vilken glass man skulle välja när man såg att denna återigen landat i våra frysboxar. Jag menar, bästa glassen? 

Sen var det dags för jobb, 14-19. Och nu har jag precis kollat klart på Big Brother så nu blir det slagg. Förresten, så jävla bäst att BB plockat ut Sipan ur huset pga hans beteende. Fyfan för honom.

Kommentarer
Postat av: Sophia

snygga byxorrrrr vaaaa

2012-04-01 @ 14:27:43
URL: http://visselsnippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0