Helgen

Två bilder från min Instagram på världens sötaste Gina.

I helgen har jag tagit det sjukt lugnt faktiskt. Har i princip bott hemma hos Emelie och Nattis vilket har varit både skönt och roligt. Vi har käkat massa glass med jordgubbar, kollat Sverigematchen, somnat till en gammal favvisjulkalender, färgat hår, kollat på New Years Eve och Den lilla sjöjungfrun, och idag var vi i Kista och hängde lite. Så även fast det är söndag kväll och jag borde vara rätt slutkörd, som man annars brukar vara på söndagkvällar, så känner jag mig pigg och helt redo för en arbetsvecka. För nu börjar mitt sommarschema på Lindex. Ska bli så himla roligt verkligen. Tänkte slänga upp en bild på hur mitt hår blev sen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0