Packat ner mitt liv



Hej min kära blogg! Idag har jag glidit omkring som på bilden ovan, med shorts och en jävligt skön tröja från Urban Outfitters. Åkte från Sebbe vid 12-tiden, och sen passade jag barn ett tag. Och vet ni vad jag gjorde sen? Jag åkte hem till mamma med en bunt flyttkartonger, och med hjälp av Emelie och Becko packade jag ner mitt liv. Låter helt ledsamt haha, men på onsdag går flyttlasset så det var verkligen dags att få det gjort. När vi var klara ekade det verkligen i mitt rum, och det känns lite jobbigt att lämna det på nåt sätt. Men nu får jag ju faktiskt en hel 2:a att röra mig i istället för ett pytterum hemma liksom, haha. Man får helt enkelt se allt från den ljusa sidan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0