Long time no see

 
1./ Bästa sättet att äta en Big Mac? Självklart upp och ner, då glider den inte runt lika lätt, haha! 
2./ Mina frullemackor för ett par dagar sedan. Jäklar vad goda dom var! 
3./ En dag kom Meg och Becko till Sigtuna och vi åt kakor vid vattnet. 
4./ Drack Loka gjorde vi också. Mash-Upsen är förvånansvärt goda! Prova banan och kiwano!!!
5./ Upptäckte att mina vinröda Converse jag köpte i London i mars (...) är typ världens finaste skor. Ska använda dom väl från och med nu!
6./ Såhär såg jag ut igår när jag och Sebbe blev hembjudna på middag av hans syster + pojkvän.
7./ Fajitas stod på menyn, det var så himla himla gott!
8./ Till efterrätt blev det blåbärspaj med vaniljglass. Snacka om att vi asgarvade åt varandras helt knallblå tänder och tungor sen. Gick inte att öppna munnen förrän personen mitt emot började skratta, haha. 
9./ Min kärlek.
10./ Efter middagen spelade vi detta spel som var jättekul, dock förlorade jag stenhårt. Är väl kanske inte lika allmänbildad som jag trodde...
11./ Kärleken igen. 
12./ Och så en snabb bild på toan innan hemfärd, haha! 

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

mysiga bilder :D

Svar: Tack så jättemycket! :)

2012-08-02 @ 23:35:23
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0