Torsdag



Eftersom jag har fullt upp med jobbet nu i juletider så blir det dött här... Men här kommer lite bilder från senaste tiden iallafall. 

1./ Idag fick vi lite julmat på jobbet och det var så sjuuuuukt gott. Köttbullar, potatis, lax, sill, revbensspjäll. Allt du kunde tänka dig, nästan...
2./ Och igår anlände våra julklappar! Alla inom Lindex fick välja sin julklapp själv, från ett litet utbud då såklart. Jag valde ett par silvriga höga ljusstakar... Så ja, ni kanske fattar att utbudet inte var nåt att hänga i granen. Men är dom fina (har varken tagit hem eller öppnat paketet, haha) så får dom pryda mitt vardagsrumsbord tänkte jag. 
3./ Sebbes pappa är en mästare på att baka hemmagjorda pepparkakor. Dom är verkligen såå goda. Så i söndags svängde vi förbi Häggeby och hämtade denna fina burk fylld med peppisar. Mums!
4./ Kände mig fett snygg en dag innan jobbet bara!
5./ Kollade på gamla bilder häromdagen och började plötsligt sakna Norrland och Kalle väldigt när jag såg denna bild. Bjöd hem dom till mig.
6./ Hejhej!
7./ Fick ett litet paket av min chef förra veckan. Den lila mascaran ni ser där är en ny från Max Factor som inte lanserats ännu, men omg. Bästa mascaran alltså. Love!
8./ Fina sejer på studentbal<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0