Hej IGEN!

Åh herre vad längesen det var jag skrev här! Det har ju hänt en hel massa roliga saker sen dess. Men det allra, allra roligaste måste ju ändå vara att årets julkalender dragit igång. Ni som hängt med här på bloggen ett par år borde veta hur mycket jag älskar Mysteriet på Greveholm, så hur glad tror ni inte jag blev när jag för ca ett år sedan fick veta att årets kalender skulle vara en uppföljare?! Åhh så otroligt roligt verkligen, och jag har sett vartenda avsnitt! Trots nya skådisar så är det massa från det gamla Greveholm som är med i årets upplaga, vilket gör det hela så nostalgiskt och underbart bra. Kärlek till Greveholm, världens bästa julkalender. 


Bilder från årets julkalender. Trots att den nya familjen är hur bra som helst kan man ju inte rå för att man saknar den gamla med Ivar, Lillan och Melitta...

Kommentarer
Postat av: Pussempa

Så sant!!!! Saknar dom jätte mycket<3. Men vi får nog se mer av dom!!

2012-12-14 @ 17:45:42
Postat av: Pussempa

Så sant!!!! Saknar dom jätte mycket<3. Men vi får nog se mer av dom!!

2012-12-14 @ 17:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0