Dan före dopparedan

Hej kompisar. Alldeles för en stund sedan blev jag väckt av min lillasyster som puttade på mig och sa att julkalendern börjar. Så det var bara att kliva upp! Har ju bott hemma hos pappa sen i tisdags då Sebbe och hans familj åkt till Dubai för att vara där över jul, och jag inte vill vara hemma ensam (fyller inte 21 om en månad, nejnej...). SÅ, helt sjukt att det var näst sista avsnittet redan...? Hela december har gått ruskigt fort och jag har i princip bott på Lindex känns det som. Dock har jag ju absolut ingenting emot det, haha. Idag väntar ett lökigt "dagen innan jul"-pass mellan 12-17, sen ska jag hem och föreberada saker inför imorgon innan det blir uppesittarkväll med Bingolotto. Så, hörs vi inte ikväll så gör vi det imorgon. På återseende! 

Här ser ni hur bra han har det! Äter Starbucks till frulle och ligger på stranden hela dagarna och shoppar hela kvällarna. Tur för mig att han kommer köpa både min julklapp och min födelsedagspresent där nere. Längtar så tills på onsdag när han kommer hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0