Onsdagen den 8/8


Hej kära bloggläsare! Har haft "semester" i snart två veckor nu och jag är så uttråkad att jag inte vet vad jag ska göra. Tack och lov är 2 av mina 3 bästisar hemma i B-town, så jag har hängt en del med dom. Och på fredag samlas vi alla 4 igen, för då kommer äntligen Louise hem från London. 

Idag har jag iallafall sluppit vara uttråkad, för morbror med familj kom och hälsade på. De kollade först lägenheten, och sen så tog vi en tripp ner till Våfflan för att käka lunch. Solen brände på ryggen, och ja, hade inte mycket att klaga på just då faktiskt haha. Nu har dom iallafall precis åkt hem, och jag har fotat lite grejer som kommer upp här på bloggen idag. Så, stay tuned! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0