30 snabba

Mår: Jo tack bra

Vill: Bli fast anställd, åka till London och shoppa en helt ny höstgarderob!

Ska: Sluta vara så lat.

Har: Precis ätit nudlar hihi

Är: Mätt som fan

Drömmer om: Just nu drömmer jag om att kunna trolla fram godaste maträtterna av tråkiga matvaror haha. Så svårt det där med mat...

Längtar till: 25e hahaaaaaaaa

Fasar inför: Att jag typ aldrig kommer hitta ett jävla jobb!!!

Idag: Har jag hängt hos pappa, senare åt jag langos med Louise och Becko och så har jag träffat MT för första gången på... Ah jag vet inte hur länge.

Imorgon: Ska jag jobbaaa woop

Igår: Var det Håbo Festdag och jag jobbade och åt senare middag hos far min med släkt och vänner

Nu: Vill jag ha en iskall cola med massa massa is

Vill höra: Håkan Hellström live

Vill vara: På en solig plats

Glad över: Att jag har flyttat hemifrån

Arg på: Allt för mycket

Rädd för: Mörker

Nyfiken på: Vad livet har att ge

Bästa: Som finns är kärlek och lycka

Värsta: Själviska människor och falska förhoppningar

Lycka: När vardagen inte står helt stilla utan fylls med vänner, familj, mys och massa skratt!

Ogillar: Att diska

Älskar: Att leva

Hatar: Inte människor, utan människors beteenden

Äter: För det mesta pasta men älskar potatis, och sallader

Sover: Alldeles för länge på morgonen

Dricker: Glocken Gold <3

Dansar: Som om det inte fanns någon morgondag

Lever: _livet92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0