Long time no see

Hej kompisar! Nu var det ju ett jäkla bra tag sen jag uppade den här bloggen, men livet (och framförallt jobb) har kommit emellan. Så jag tänkte slänga upp lite bilder som visar vad jag haft för mig den senaste tiden då det varit dött här. 

I lördags, på självaste påskafton, åt jag en mysig frukost med Sebbes familj och sen satte jag mig på bussen mot Bålsta och Lindex för lite jobb.


Efter jobbet åkte jag, Ida och mamma hem till mormor där det bjöds på en massa påskmat. Sill, ägg, potatis, gravad lax, påskmust och massa annat smarrigt fick jag i mig.

Senare på kvällen bytte jag om till en neongul (ser mer vanlig gul ut på bilden) outfit innan Ida och jag drog till Emil för att hänga lite.


Hos Emil var även Wikman och en hel del andra människor. Vi hängde lite innan vi, som resten av Bålsta, drog till Rilles och dansade hela natten lång. 


Dagen efter vaknade jag hos Sebbe och det första jag såg när jag slog upp ögonen var mitt påskägg, så det fick bli godis till frukost innan det var dags att bege sig till Barkarby för lite jobb på Lindex där. 


Någon dag senare käkade Ida och jag middag på Greken! Sjukligt gott alltså. 

Och idag slängde jag och Ida ihop värsta kycklingsubsen till middag. Också sjukligt gott, och förtillfället ligger jag raklång i soffan hos pappa och kollar tv. 

Och ja, det + en del häng med Sebbe och massa jobb är vad jag pysslat med på senaste tiden. Nu lovar jag att det inte ska gå en vecka mellan inläggen, men glöm inte att ni också kan följa mig på mygredemyr@instagram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0