Fredagsfest, eller inte

Idag är jag så jävla less på vad allt med snö, regn, grå himmel och noll inspiration heter. Seriöst, jag vet att jag gnäller nu men det är den 20:e april, och ute öser regnet ner. Imorgon ska det tydligen komma 10 cm snö, jaha, fram med vinterjackan igen då... Seriöst, jag spyyyyyyr. Tur att jag alldeles snart ska äta asgod middag och sen har en massa godis att smälla i mig. 

Imorgon och på söndag ska jag jobba i Barkarby, så jag ber till gud att tågen går i tid imorgon om det snöar, för det skulle fan vara pricken över i:et att dom ska vara försenade också. Aja, slut på gnäll, nu blir det käk!

Kommentarer
Postat av: pussempa

snygg tjej!!<3

2012-04-24 @ 01:15:22
URL: http://emelieahlborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0