Lite allmän info bara


Vad är den äckligaste mat du vet?

Det äckligaste jag smakat hittils är nog isterband. Det var verkligen sjukt äckligt.

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort under ditt liv hittils:

1. Jag har gått ut gymnasiet med helt okej betyg

2. Jag har tagit studenten.

3. Jag har haft 2 jobb som jag fått efter praktik.

4. Jag har varit på festival och inte duschat på en hel vecka. Mest äckligt, men ändå haha.

5. Skaffat min iphone <3

Vad ångrar du i livet?
Inget speciellt tror jag. Inget allvarligt iallafall.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Går mest runt i mina svarta jeans och nån cool tröja, skinnjacka och kängor/converse. Antar att det inte kommer ändras så mycket.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Min skinnjacka, haha.

Har du någon oanad talang?
Haha oj. Det tror jag inte?

Vad gjorde du i helgen?
I fredags var jag på Grönan och såg på Håkan. I lördags var jag på min systers kräftis och i söndags åt jag kinamat och chillade. Helt okej asså!

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Har inte så mycket som måste göras förutom att skriva ett cv... Så det får väl bli det då.

Vad har du på dig just nu?
Pyjamasbrallor och ett linne, hahah.

Senaste låt du lyssnade på?
Joel Alme – A Young Summer's Youth

Bästa skönhetsknep?
Tvätta av sig sminket innan man somnar typ. Och att sova mycket. Det får man fin hy av, har jag märkt.

Vilken klädstil tycker du är snyggast på killar?
Typ jeans och nån cool tisha. Inte nåt speciellt sådär.

Och fulast?
Förkorta chinos, spetsiga dojer och pikétröjor.

Vem saknar du?
Tess och Gina, som alltid.

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att jag och min familj och mina vänner alltid ska vara friska och krya. 

Bästa boken nånsin?
Allt för min syster

Vilka tidningar läser du?
Brukar väl bli Chic eller Solo typ.

Vad önskar du att du var bättre på?
Sjunga! Skulle verkligen vilja kunna sjunga bra.

Är du religiös?
Inte ett dugg.

Vad är din största rädsla?
Att dö i en flygkrasch eller att bli helt ensam.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Jag vet faktiskt inte. 

Om du får barn, vad ska du döpa dom till?
Det får jag se då. Om, dvs...

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken skulle du köpa?
Äsch, spelar inte så stor roll bara den är fräsch.

De tre finaste sms du fått i år?
Sen jag fick min ajpån har jag slutat spara fina sms för på den behövs inte inkorgen rensas, så jag vet faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0