Det var jag

Jag tycker om: Hemmakvällar och popcorn.
Jag avskyr folk som: Är oärliga och inte talar sanning.
Jag lyssnar på: Melissa Horn - Om du letar efter nån.
När jag lagar mat: Måste jag lyssna på musik. Min specialitet är pasta med bacon.
Om jag var ett djur skulle jag vara: En apa av något slag.
Om jag var en insekt skulle jag vara: En syrsa.
Jag kommer alltid vara: Som en 6-åring när jag är påverkad.
Det finaste som finns är: Vänner, regnbågar är också fina.
I vinter: Ska jag åka pulka med vänner, som jag brukar göra varje vinter.
Jag kan: Nudda näsan med tungan. Imponerande va?
Jag kan inte: Hålla mig för skratt när jag egentligen borde.
Bebisar är: Jättefina och lena. En dag ska jag ha en flicka som Esther.
Min mobiltelefon är: Sönder och allmänt dålig.
När jag bakar så bakar jag: Chokladmuffins eller daimkaka.
Sist jag grät var: När jag tittade på sista avsnittet av säsong ett på O.C.
Den värsta känslan är: Besvikelse, ångest och rädsla.
Den bästa känslan är: Nyförälskelse, och allmän lycka.
Idag har jag: Ätit nudlar till frukost, tränat och fikat på stan.
Ikväll har jag: Inte gjort någonting alls.
I morgon kommer jag: Förmodligen att skriva på uppsatser. Men vi får väl se.
Jag har insett att min senaste kyss: Var fruktansvärt dålig men ändå lite lite bra.
Det är charmigt när han: Ler åt en.
Jag tänder på: Snygga och vältränade axlar och ryggar.


Jag tycker om: Gamla bilder, Sebbe, mina småsyskon, att lyssna på musik på bussen på morgonen, att överdriva med utropstecken, att rocka, mat och nässpray.
Jag avskyr folk som: Har vaknat på fel sida och är bittra utan anledning. Gå och va bitterfittor nån annanstans!
Kärlek är: Det bästa och det värsta som finns.
Jag lyssnar på: Just nu är det Familjen – Det Var Jag
När jag lagar mat: Jag lagar inte mat. Om inte Sebbe gör carbo förståss, då kanske jag rör om i pastan lite då och då.
Om jag var ett djur skulle jag vara: En kattunge kanske. Sånna gillar ju alla, eller?
Om jag var en insekt skulle jag vara: BLÄ!!! Men okej, nåt som kan flyga. En fjäril kanske.
Jag kommer alltid vara: Bäst på att rocka.
Det finaste som finns är: Mina vänner och min familj. Lovar.
I vinter: Ska jag jobba, fira jul, helst hoppa över nyår, fylla 20 och frysa arslet av mig.
Jag kan: Lyssna på samma låt säkert 10 gånger på rad om jag hittat en ny jag verkligen gillar.
Jag kan inte: Sluta skratta om någon annan skrattar, gärna vid fel tillfällen också.
Bebisar är: Små och oftast söta. Har sett fula bebisar också faktiskt.
Min mobiltelefon är: Mitt bästa köp någonsin, typ.
När jag bakar så bakar jag: Muffins eller sockerkaka brukar det bli. Godast smet.
Sist jag grät var: Vid ett tillfälle jag inte minns.
Den värsta känslan är: Sorg och när man inte vet någonting. Man är helt lost. Och hunger.
Den bästa känslan är: När man är nykär och lycka.
Idag har jag: Jobbat
Ikväll har jag: Kollat på Pengarna på bordet, hängt med syrran och lyssnat på musik.
I morgon kommer jag: Förhoppningsvis köpa mig en vinterjacka.
Jag har insett att min senaste kyss: Var imorse. Shit!!!!!!! Menaru!!!
Det är charmigt när han: Ler. Gillar folk som ler.
Kärlek är: Bästa ever!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0