Kvällssnack klockan 23:16


Detta mina vänner, är ett värmeljus. Och det är det enda jag fångat på bild dom senaste två-tre dagarna. Jäklar vad dåligt gjort av mig, men har man jobbat så har man. Älskar att jobba, det är så himla kul på Lindex. Jag trivs verkligen asbra där.

Just nu ligger jag iallafall i sängen, chillar och lyssnar på Darins gamla hit Money for nothing. Minns att jag och mina tjejkompisar satt med varsinn hörlur i örat i skolan och försökte lära oss texten utantill. Vi skulle nämligen se Darin i Jakan centrum, då var man ju tvungen att kunna texten! Hur gamla var vi då? Oj. 13 kanske? Fina tider det! Och det här blogginlägget gjorde ingen klokare. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0