Fredag fredag freeeeedag


Igår klippte jag mig, och färgade håret. Pussempa hjälpte mig självklart. Vi bestämde oss för att testa en ny färg. Bara för att, liksom. Blev lite mörkare än jag väntat mig, så först blev jag helt chockad och inte så nöjd. Men idag, nu när jag fixat håret, så känns det bättre. Det är nog en vanesak. Skönt att vara nyklippt i vilket fall, tack Pussempa för hjälpen. Hoppas du har det grymt i London! Hälsa Louise och Becko från mig... 

Snart ska jag hämta syrrorna i skolan/ på dagis och ikväll ska jag dricka vin och äta pizza med Natalie. Ska väl ladda kameran hade jag tänkt, så att ni slipper se alla trista iphonebilder haha. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0