Beställningen från Romwe


Häromdagen fick ju jag och Emelie vårat paket från Romwe (tröjorna ni vet) som vi längtat så mycket efter. Men jag måste säga att vi fick en smärre chock när vi öppnade och fick se tröjorna på riktigt. Dom är hur små som helst! Jag skojar inte om jag säger att det är barnstorlekar. Min systemkamera är urladdad, så därför tog jag bara en snabb bild med iphonen nu.

Såhär ser den på. Alldeles för kort i midjan och ärmarna ska enligt bilden på hemsidan vara långa och "puffiga". Men ja, ni ser ju... Har dock valt att behålla min iallafall, för jag orkar inte skicka tillbaks den mot en avgift när tröjan bara kostade mig 150 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0