A young summer's youth


Hej kompisar. Såhär såg jag ut idag när jag flängde runt med mormor på lite ärenden. Bålsta - Upplands Väsby - Barkarby - Jakobsberg - Bålsta. Så såg det ut, men trevligt var det. Medans vi var i Barkarby passade jag på att lämna in mitt cv på ett ställe, och gissa vad? När jag sitter i bilen påväg hem så ringer dom och vill att jag ska komma på intervju imorgon klockan 10. Så sjukt skönt. Lovar att berätta imorgon hur det gick. Nu ska jag somna till en väldigt fin låt: Joel Alme – A Young Summer's Youth. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: sara

vilken storlek har du på den silvriga tröjan från hm?

2011-10-24 @ 22:53:26
Postat av: My

Svar: Haha jag har storlek 42 eftersom att tröjorna var så sjukt små i storleken haha.

2011-10-24 @ 23:37:42
URL: http://myparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0