There's been a long time since I had some fun, we used to be the luminary ones


Hej på er. Har kommit underfund med att det börjar bli sjukt enformigt att vara hemma hela dagarna. Vaknar vid samma tid varje dag, kollar på samma gamla repriser, käkar samma typ av lunch och sitter ofantligt mycket vid datorn. Samtidigt som det känns sjukt kul att börja jobba nästa vecka, så är jag som sagt hur nervös som helst. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa!

Om ett tag ska jag börja packa lite smått, för det är pappahelg i helgen. Så imorgon kan jag iallafall roa mig med att spela Sims, hehe. HÄR får ni en bra låt iallafall.

Kommentarer
Postat av: rebecka

fint hår du har! :)

2011-11-26 @ 11:22:17
URL: http://pyllen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0