09:35


Hej på er kompisar. Efter att ha jobbat hela helgen så har jag varit helt slut nu i början av veckan. Har bara varit hemma hos Sebbe och tagit det lugnt, käkat en hel del god mat och myst. Kom hem för inte inte så länge sedan och såg då att mamma hängt upp det första julpyntet i form av detta stjärnregn. På söndag är det första avent och då får jag hänga upp julstjärnan i mitt fönster också. Fint det.

Tänkte att jag skulle berätta lite om hur det är att jobba på Toys R Us. Jag sitter för det mesta i kassan vilket kan vara sjukt stressigt. Julhandeln har redan dragit igång och häromdagen sålde jag leksaker till EN kund för nästan tiotusen spänn, vilket för mig är helt sjukt. Men samtidigt som det är stressigt så är det hur kul som helst och jag trivs hittills hur bra som helst. Jag menar, hur kan det vara tråkigt att sälja leksaker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0