Begonias Sweet 18


I lördags fyllde ingen mindre än Begonia Becko Blomman Randhav 18 år (GRATTIS IGEN!!!), och det firades med dunder och brak hemma hos födelsedagsbarnet. Vi åt världens (och jag skojar typ inte) godaste smörgåstårta samt den rockigaste tårtan ni har skådat, och efter det var magen lagom mätt och glad. Sen öppnade Becko presenter, och allt hon fick var verkligen jättefint. Av oss närmsta tjejer fick hon en liten tripp till Gävle (självklart tillsammans med oss) nu i helgen. Tror det kommer rocka fett!! Kvällen skulle avslutas med utgång, men jag hostade typ liver ur mig så jag dissade den. Och det kanske var lika bra det, hörde att den inte slutade så bra. Tråkigt för dig, Becko. Men hey, det går faktiskt fler tåg. 

PS! Fett stark på sista bilden, passa er! DS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0