Tjugosjunde juli tvåtusenelva


Dagens vill ha:
Kramar Dagens klädsel: Jeansshorts, svart bastisha, vita converse och ett halsband Dagens smink: Solpuder, mascara och så ögonbrynspenna Dagens frisyr: Vet inte riktigt vad jag ska kalla den? En ihoprullad korv i nacken, typ Dagens händelse: Jobb Dagens låt: Lyssnar fortfarande nästan bara på Satan i gatan-plattan, så någon låt därifrån då Dagens planer: Det var väl jobb Dagens saknad: Tess och Gina Dagens dummaste: Internetstrul Dagens sjuka: Ingenting Dagens lunch: Karins Lasagne. Fryslådor i mitt hjärta, eller? Dagens roligaste: Vet inte Dagens favorit: Min bok Dagens köp: Karins Lasagne, en chokladbit och en persika Dagens godis: Pigall! Dagens humör: Lite hur som.

Kommentarer
Postat av: Begonia

Det låter ju som en toppendag! Eller? Haha, jag hade en likadan dag igår, förutom att jag inte gjorde någonting av vad du skrev... men du fattar! Inget hände, man lökade! :D

2011-07-28 @ 09:55:20
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0