Long time no see



I fredags åkte jag och Natta in till stan för att uträtta lite ärenden. Mitt i allt så bestämde vi oss för att sätta oss på en uteservering och ta ett glas eller två. Eller ja, servering och servering. Ett nice ställe med en nice balkong! Efter ett tag kom Natalies kompis Jonis och hans kompis Gabbe. Dom hängde med oss ett tag, sen skiljdes vi åt när det var dags att åka hemåt. Fredagskvällen spenderades hos Johan för att Louise hade ett "hejdå-kalas" där. Känns lite sorgligt att hon nu faktiskt flytt sin kos till London. Förstod det nog inte riktigt när vi kramades hejdå innan det var dags för hemgång. Men jag hoppas du får det bra därborta, och att vi ses snart igen! ♥

När klockan började närma sig två, ringde Sebbe sin pappa som snällt kom och hämtade oss. Så efter en mycket rolig dag och en mycket rolig kväll, somnade vi runt tre halv fyra-tiden på morgonen. Sådana här dagar skulle man ha fler av ibland...

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahaha hur kommer det sig att jag ALLTID ska bli så jävla ful på bild?!

2011-07-26 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0