Födelsedagsfirande x2


I lördags var det dags för födelsedagsfirande med släkt av Sebbe. Han fyllde ju egentligen år igår, men eftersom det var måndag så blev det i lördags redan. Det bjöds på asgod mat (som vanligt), vin och rice crispies-tårta. Också asgod, såklart. Kvällen avslutades med UNO, och jag kan ju säga att mina kunskaper från allt spelande på fritids sitter kvar än idag!

Igår, på Sebbes födelsedag, tog jag med honom in till stan. Vi gick runt och kollade lite i affärer, gick på bio och åt middag på Mongolian Barbeque. Vi såg Bridesmaids, och om ni gillar att skratta så tycker jag att ni ska se den, för den var sjukt rolig. Efter vi käkat så kom Sebbes pappa och hämtade oss (igen haha, men han skulle ändå hem från jobbet så) och så åkte vi hem och åt Ben&Jerry och chillade. Och eftersom jag inte bloggade igår så säger jag grattis till världens bäsa pojkvän här och nu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0