20110131


vilket är ditt livsmål:
vara lycklig och jobba med något jag tycker är kul vad har du för puder: make up store solpuder har du använt någon hårprodukt idag: näe, om inte plattång är en hårprdukt? vad använder du för parfym: CLEAN - Shower Fresh hur många speglar finns i det rum du är i nu: ingen vad jag kan se var är du nu: datasalen i skolan har du bråkat med någon idag: nej saknar du någon nu: ja, mest hela tiden röker du: usch nej dricker du alkohol: nuförtiden väldigt sällan tar du droger: nope vad köpte du senast: en macka och varm oboy har du åkt fast för snatteri någon gång: haha ja, dock inget allvarligt när var du i en affär senast: yesterday mötte du någon du kände då: nej tycker du om dina grannar: känner dom inte använder du icq eller msn: msn hur många datorer finns i ditt hus: 4 stycken när fick du senast en present: i lördags när gjorde du senast något riktigt dumt: vet faktiskt inte umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: ibland kan det väl bli lite häng i cafét med dessi har du några högklackade skor: haha njae, har lånat ut dom till louise vilken är din favoritfärg: röd tror jag har du blivit hotad via telefon: nej goth eller pop: popcorn hehehh vad har du för planer till helgen: ska på kalas för att sebbes moster fyllt 50 på lördag, och på söndag har jag och sebbe 1 år tillsammans har du en hårborste i din väska: inte för tillfället har du stadigt sällskap: Ja ♥ hur många lampor har du i ditt rum: 3 st varför är alltid tak vita: för det är det mest vanliga? inte vet jag haha vill du ha barn: just nu känner jag bara en stark nej-känsla, men time will tell vilken färg har du på dina underkläder nu: svarta trosor svart bh
gillar du dokumentärer: yes I do!!! längtar du till din nästa födelsedag: ja lätt, 20 barre wohoo brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: haha nej, inte direkt har du rakat dina ben någon gång: yesbox, skulle vara lite äckligt annars vilka språk kan du prata: svenska skulle du kunna ha silikonbröst: nope vilken åldersgräns tycker du det ska vara på att köpa alkohol: bryr mig inte cigaretter då: spelar ju ingen roll vad det är för åldersgräns, finns alltid folk som köper ut till minderåriga ändå borde man få röka på pubar: nej när fikade du senast: på min birthday, alltså i torsdags har du kvar dina barndomsskivor: haha ja, massor hur många hål har du i öronen: 1, haha vem pratade du med senast: mamma och syrran vad pratade ni om: rent allmänna saker ba, vi satt och åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0