Allt vi gör är bara ROCK ROCK ROCK


Min födelsedag var fin. Blev grattad i skolan, fikade med Sebbe+bästa vänner, åt hamburgare till middag och fick svarta converse+fin tröja av mamma, Ida och Ante Budde. Sov tillsammans med Sebbe, precis som förra året. Och då var vi inte ens tillsammans... Än.

Dagen efter b-day, fredag alltså, skippade jag skolan och åkte till Ikea med mamma, Ida och Sebbe. Käkade pizzaslice till frukost. Efter Ikea bar det iväg till Jakan där jag fick min födelsedagspresent från Sebby Gaga. Ett par asballa kängor från H&M som jag valde alldeles själv. Så himla fina. På kvällen blev det häng hos Johan med en hel del vänner. Jag hade faktiskt riktigt kul, och att få åka bil hem när man är trött som en gnu är aldrig fel. Den vackra bilden ovan är från igårkväll. Rock asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0