30 frågor 30 svar


Stänger du av mobilen när du sover?
Nej det gör jag icke! Vem såg dig senast naken? Sebbe haha Hur såg du ut på högstadiet? Ful Hur kommer du se ut om tjugo år? Det får tiden visa Hur var du på dagis? Kommer inte ihåg mycket från min dagistid då jag för det mesta gick hos dagmamma Hur är du att ha som arbetskamrat? Förhoppningsvis bra, jag har aldrig hört någon säga något negativt iallafall Har du celluliter? Typ 2 st!!! Eller ja, som jag hittills upptäckt... Biter du på naglarna? Inte nu längre, men gjorde en gång i tiden Har du något handikapp? Inget som finns på riktigt Är du rädd för att få hängbröst? Tror inte jag behöver vara det faktiskt Svär du? Tyvärr ja Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Känner ingen som är det, men kom fan inte och ring på dörren och ge mig lappar. Jag vill inte ha dom Hur homo är du på en skala 1-10? Ingenting alls tror jag Tror du på utomjordingar? Nää inte riktigt Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Pappas pasta med broccolisås eller pastasallad Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Pytt-i-panna och snabbmakaroner. Blä Har du blivit arresterad? Nej hihi Ljuger du? Någon vit lögn händer det väl att man drar ibland Har du kysst en polis? Nä Är du rädd för Securitas-vakter? Nej, dom verkar inte så farliga Har du någonting att dölja? Inte vad jag vet va! Vad har du på din nyckelknippa? Hemmanyckel, skåpsnycklar, en tunisisk symbolnyckering och en grå tofs som är själva... snöret eller vad man kan kalla det Är du/har du varit gift? Är väl liite för ung för att ha hunnit med det, kanske Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Haha nee Kan du laga cyklar? Kan pumpa däcken Kan du fixa med bilar? Herregud nej!! Brukar du köra om? Ah med cykeln Kan du baka bröd? scones kan jag minsann Vet du hur man frostar av en frys? jag har sett mamma göra det en miljon gånger, men hur det går till har jag ingen aning om Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Säg det, säg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0