A week later


Sitter just nu vid datorn för första gången på en vecka. Känns så jäkla skumt. Anledningen till min frånvaro är att jag i princip bott på Toys den senaste veckan. Det blir svårt att hinna hålla er uppdaterade när man jobbar från 9-21 och sen lägger på dit- och hemresa med tåg och buss. Det tar sin lilla tid, men nu bestämde jag mig iallafall för att skriva lite.

Igår var jag ledig och det var så sjukt skönt. Var hos Sebbe och bara kollade Harry Potter och gled runt i hans Onepiece hela dagen lång. Att vakna upp till snöstorm imorse var dock inte lika mysigt. Men så länge tågtrafiken funkar som den ska så får gärna snön ligga kvar. 

MEN nu ska jag gå och lägga mig. Hörs förhoppningsvis på julafton, kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0