23:53 kvällen innan julafton


Efter ett hektiskt och extremt tröttsamt, men sjukt roligt, sista 12-timmarspass på Toys, har jag nu landat hemma i soffan framför Bingolottos uppesittarkväll. Har hunnit med att slå in småsyrrornas paket också ioförsig. Det var då min allra första julkänsla infann sig. Jag som brukar vara skitglad och taggad inför julen under hela december har ibland velat slå ihjäl en kund eller två (skämt åsido) såhär under julstressen. Jobbar min sista dag enligt julschemat den 26e, lite sorgligt faktiskt och jag hoppas på fler jobbtillfällen med gänget. Men det bestämmer inte jag... 

Och nu har klockan helt plötsligt slagit julafton. Så god jul kära vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0