Välkommen augusti


Kan inte riktigt förstå att det redan är första augusti. För exakt två månader sen tog jag studenten, och snart står jag här utan jobb och med en höst som kommer allt närmre. Dock så gillar jag hösten, fast kanske inte det faktum att vuxenlivet tränger sig på. Jag måste verkligen söka jobb, och det snart!

Jobbar min sista sommarvecka på Lindex nu, vilken känns både bu och bä. Älskar att jobba där och har så sjukt trevliga arbetskamrater, men ja, som sagt. Hösten och verkligheten närmar sig med stormsteg, och alla vi sommarjobbare står där utan jobb (dock med en förhoppningsvis FET lön på fickan). 

Här är ett par bilder från Pussempas 18-årsdag(ar) 2010. Den 12 augusti fyller hon år, för att vara exakt. Tyckte dom passade bra till inlägget, och så är dom ju rätt fina också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0