My Sisters Keeper


Hej kära läsare! Sitter på sängen och lyssnar på min allra första spotifylista. Om jag får säga det själv (vilket jag får för det är min blogg hehe) så äger den! Och just idag känner jag mig så otroligt snäll så jag tänker dela med mig av listan vid namn myzan HÄR! Jag lovar att det finns något som passar alla. Den innehåller allt ifrån Amy Diamond till A Day to Remember...

Förövrigt så hängde jag med Becko idag. Vi har sedan länge bestämt att vi någon dag ska kolla på Allt för min syster, och sagt och gjort! Idag träffades vi på en film+pasta carbo+smoothiedejt hos mig. Under ett tillfälle i filmen började vi gråta som små barn. Sen fortsatte tårarna att rinna tills filmen tog slut i princip. Sorgligare film får man leta efter. När Becko tog sitt pick och pack och drog, käkade jag pizza med familjen och nu sitter jag här. Känns bra att jag gjort någonting idag, för då har jag en anledning att uppdatera här. Jag menar, vem fan vill läsa om att jag ligger hemma och plågar mig själv genom att kolla på Sjunde Himlen...?

Kommentarer
Postat av: Begonia

sv: haha, ja då har jag också fått lida! Alla bangare får lida! Det vet du! Men det är ju bara på skämt mysan... Jag blev ju aldrig arg när ni höll på och ni höll på i VECKOR!!! haha, det är skoj ju! Jag trodde du skulle skratta åt det och skriva något roligt :( Förlåt geemeen! :( <3

2011-08-29 @ 01:01:28
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0